Ongewenst gedrag en omgaan met de (ziek)melding

Praktische informatie:
🕒 De webinar kun je op elk moment bekijken.
🏅 Na de webinar ontvang u een certificaat als bewijs van deelname.

We geven je nader inzicht
Een melding van ongewenst gedrag is meer dan een alarmsignaal. Het is een complexe en gevoelige situatie waarbij elke stap telt. Hoe ga je hier als organisatie mee om? En wat verandert er wanneer de betrokken medewerker zich ziek meldt?

Ervaren sprekers
🔹 mr. Ulli Hoogland (voorzitter klachtencommissie voor o.a. het Internationaal Strafhof)
🔹 mr. Tjitske Hovenga-Dijkstra (Kaderlid Klachtencommissie ongewenst gedrag)

Antwoord op de volgende vragen:

🔹 Wat is belangrijk voor de melder, de beklaagde en de organisatie?
🔹 Hoe pak je een melding informeel en – indien nodig – formeel aan?
🔹 Hoe ga je om met een ziekmelding na ongewenst gedrag?
🔹 Wat verandert er in de procedure door betrokkenheid van de arbodienst?

Aanmelden webinar